Bouwjaar | 04-09-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.090 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-FZ-ZX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-09-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.090 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-FZ-ZX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Schijndel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Drielseweg 4 |
Postcode | 5321 NC |
Plaats | Hedel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22198600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4110 x 1695 x 1675 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.209 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.309 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Auto rijd en schakelt goed
0622198600 ook whatsapp
Inruil van uw huidige auto is mogelijk!
Wij zijn RDW erkend en kunnen voertuigen tenaamstellen en vrijwaren.
Wij zijn open op afspraak, bel of app gerust om een afspraak te maken.
De koffie staat klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda HR-V | Zo slim als nodig, zo eenvoudig als mogelijk
De Honda HR-V is een gemiddeld grote SUV die dankzij doordachte ergonomie en hybride-aandrijving net even slimmer is dan de gemiddelde gezinsauto. Geen revolutie, wel moeiteloze vooruitgang.
Plus
- slimme Magic Seats
- vlot, comfortabel en zuinig
- prima weggedrag
Min
- motor onrustig na koude start
- toont nauwelijks innovatie
- geen ruimte voor voet onder voorstoel
Conclusie
Is de Honda HR-V slimmer dan een doorsnee SUV? Het antwoord op die vraag is een voorzichtig "ja". Weliswaar weet Honda de HR-V op ieder punt een eigen karakter te geven. Tegelijkertijd is duidelijk dat Honda nooit het achterste van de tong laat zien, want het merk heeft in het verleden laten zien tot veel meer in staat te zijn.
Wat Honda heeft gedaan is bestaande techniek doorontwikkelen in een eigen richting. Zo heeft het merk al 20 jaar (!) ervaring met hybrideaandrijving. Die techniek is verder verfijnd en wordt nu bovendien standaard toegepast, terwijl het voorheen een optie was op het topmodel of helemaal niet leverbaar was. Dankzij de "Magic Seats" weet de HR-V vrachtjes te vervoeren die voor andere SUV's onmogelijk zijn, maar ook dit concept biedt Honda al jaren in ongewijzigde vorm aan. De uitrusting is modern en compleet, zodat de HR-V lange tijd mee kan zonder aanpassingen.
Kortom: de Honda HR-V is absoluut geen baanbrekende auto waarmee Honda de markt zal veroveren of de wereld kan veranderen. Honda heeft simpelweg gedaan wat nodig is om te concurreren: de HR-V is zo slim als nodig en zo eenvoudig als mogelijk.