Bouwjaar | 09-08-2002 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.028 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 38-JT-BZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2002 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.028 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 38-JT-BZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BCars Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klaphekweg 26 |
Postcode | 6713 HN |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87128671 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcarsede.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 383 x 168 x 153 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 953 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Beste klant, leuk dat u deze occasion gevonden heeft! Kom gerust naar onze showroom voor een bezichtiging en proefrit!
Wilt u liever vooraf meer informatie? Onze verkopers beantwoorden graag al uw vragen en zijn bereikbaar via telefoonnummer +31 6 87 12 86 71 of per mail info@bcarsede.nl
Wij berekenen standaard geen afleverkosten. Wel kunt u een keuze maken uit een van onze service pakketten, deze bevatten onder andere; reinigen en poetsen van de auto, nieuwe APK, kleine/grote onderhoudsbeurt. Het is mogelijk uw nieuwe auto direct mee te nemen. Wij zetten uw nieuwe auto kosteloos op naam, uw eventuele inruil auto wordt direct gevrijwaard.
Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u voor bezichtiging te bellen voordat u vertrekt. Wij hanteren lage marges waardoor auto's er niet lang blijven staan. Het kan voorkomen dat de auto op dat moment verkocht wordt, of is.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Inruil mogelijk !
Openingstijden :
Maandag 08:00 - 17:00
Dinsdag 08:00 - 17:00
Woensdag 08:00 - 17:00
Donderdag 08:00 - 17:00
Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag Op afspraak
Zondag Op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Jazz | Een eigen geluid
Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?
Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.
Plus
- zeer ruim
- vlot en zuinig
- superslimme virtuele assistent
Min
- klokken onleesbaar bij volle zon
- geen dodehoek-detectie
- weinig harmonieuze vormgeving
Conclusie
Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.
Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.
Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.