Bouwjaar | 11-03-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.673 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 82-SN-ND Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
€ 3.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.673 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 82-SN-ND Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Linge |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 33-o |
Postcode | 6851 EJ |
Plaats | Huissen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30202080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijflinge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 383 x 168 x 153 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.002 kg
Laadvermogen: 508 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Eventuele inruil is mogelijk, informeer naar de mogelijkheden
Meeneemprijs: € 3945
Inruilprijs: € 4445
U kunt optioneel gebruik maken van onze afleverpakket (€795,-):
- 6 Maanden Autotrust garantie
- Nieuwe APK
- Halve tank
- Technische en vloeistoffen controle
- Professionele poetsbeurt zowel interieur als exterieur
- Tenaamstelling nieuwe auto
Autobedrijf Linge het adres voor uw geschikte, betrouwbare en betaalbare occasions.
Wij zijn RDW en VWE erkend bedrijf.
Tenaamstellen/overschrijven en vrijwaren 24/7 op locatie mogelijk.
Bezichtiging & tenaamstelling is ook in de avonduren en zondagen mogelijk.
Wij hanteren geen afleverkosten.
WIJ ZIJN OP AFSPRAAK GEOPEND.
Financiering is mogelijk, informeer naar de mogelijkheden
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Jazz | Een eigen geluid
Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?
Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.
Plus
- zeer ruim
- vlot en zuinig
- superslimme virtuele assistent
Min
- klokken onleesbaar bij volle zon
- geen dodehoek-detectie
- weinig harmonieuze vormgeving
Conclusie
Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.
Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.
Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.