Bouwjaar | 01-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.711 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 74-RF-DT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.711 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 74-RF-DT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luesink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildenweg 16 |
Postcode | 7021 BR |
Plaats | Zelhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81665723 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfluesink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 245/40 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 241 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 175 x 129 cm
Wielbasis: 240 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 315 kg
GVW: 1.535 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 237 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Deze echte Honda Rijdersauto is Origineel Nederlands geleverd en heeft slechts 85711 km op de teller.
Dealeronderhouden met alle boekjes en het grootste deel van de rekeningen.
Van de 2e Eigenaar. Zelfs de originele folder is er nog bij.
Softtop is Nieuw!
Facelift, uitgevoerd in de prachtige kleurstelling Moon Rock Metallic (NH 676).
Verder aanwezig:
o Hard-top
o Tonneau
o AST 1-Way 4100- Honda S2000 AP1/AP2 Aluminium Struts (verstelbare Schokbrekers)
o SCM Alarm-Certificaat
o NAP
o K&N Luchtfilter
o 17 inch LM Velgen
Auto verkeerd in een meer dan uitstekende staat.
Deze prachtige uitzonderlijke verschijning is uitsluitend proef te rijden samen met de eigenaar.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Luesink is een BOVAG-Autobedrijf gespecialiseerd in BMW.
Auto's geadverteerd op Advertentiesite "Via Bovag" zijn Rijklaar en hebben standaard 12 maanden BOVAG-Garantie.
Auto's geadverteerd op de andere website (Eigen Website, Marktplaats, Autoscout, Autotrack, Gaspedaal etc) zijn geprijsd als meeneemprijs.
Hiervoor bieden wij diverse aflever- en Garantiepakketten. Zie onze website. Elke auto wordt gecheckt en gecontroleerd op onderhouds- en tellerhistorie.
Heeft u een inruilauto dan kunt u dat aangeven via de Website.
Maak voor bezichtiging svp een AFSPRAAK, omdat wij niet steeds aanwezig zijn.
Maandag - Vrijdag 10.00 - 17.30 uur
Zaterdag 10.00 - 14.00 uur
Verkoop: Ben Luesink
Mobiel 06-81665723
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda S2000 | Laatste kans
"Het is beter om lief te hebben gehad en verloren, dan nooit lief te hebben gehad", is de vrije vertaling van een populaire Engelse uitspraak. Maar klopt die strekking wel? Een proefrit met de Honda S2000 moet dat uitwijzen. Deze ooit zo geliefde sportwagen gaat binnenkort namelijk uit productie, dus dit is de laatste kans voor een proefrit. Is het beter om eenmalig een Honda S2000 te hebben gereden, dan helemaal nooit?
In het jaar 2000 kwam de Honda S2000 op de markt. Als het gaat om prestaties, weggedrag en pure beleving nog steeds een topper. Inmiddels achterhaald als het gaat om veiligheid en comfort.
Plus
- sensationeel snel
- subliem weggedrag
- Japanse betrouwbaarheid
Min
- stuurwiel niet verstelbaar
- matige kwaliteit cabriokap
- passieve veiligheidsvoorzieningen achterhaald
Conclusie
De Honda S2000 gaat binnenkort uit productie. Is dit het moment om er alsnog één te bemachtigen, of is het beter om voor een modernere sportwagen te kiezen?
Als het gaat om binnenruimte, uitrusting, passieve veiligheid en de kwaliteit van de cabriokap is merkbaar dat de auto al lang meeloopt. Op deze punten doen de concurrenten het inmiddels beter.
Maar op het gebied van prestaties en weggedrag, behoort de S2000 nog steeds tot de absolute top. Daarbij onderscheidt de S2000 zich met tijdloze vormgeving, een relatief bescheiden prijskaartje en Japanse betrouwbaarheid. Het was daarom beter om eenmalig een proefrit met de S2000 te hebben gemaakt, dan helemaal nooit.