Bouwjaar | 28-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-RB-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-RB-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automall |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 30B |
Postcode | 7322 AG |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15430058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automall.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/60 R13
Acceleratie (0-100): 20,7 s
Topsnelheid: 136 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 153 x 159 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 873 kg
Laadvermogen: 463 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Telefonisch en Whatsapp bereikbaar via: +31615430058
>Enkel voor de auto's welke zijn voorzien van NAP wordt door ons de kilometerstanden voor 100% gegarandeerd met de garantie van niet juist = geld terug .
>Dagelijks telefonisch en Whatsapp bereikbaar van 09:00 tot 19:00.
>Om teleurstellingen te voorkomen, is het verstandig om eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
>Genoemde prijzen zijn inclusief "standaard afleveringskosten", overige aflevering en garantiepakketten bespreekbaar.
>Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 17:00
***********************************
RDW Erkend Autobedrijf
Tel/Whatsapp: +31(0)615 43 00 58
***********************************
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.