Bouwjaar | 21-11-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.247 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-NH-HG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-11-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.247 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-NH-HG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.J. Cartrading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hazenberg 18C |
Postcode | 6971 LC |
Plaats | Brummen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50801020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hj-cartrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/70 R13
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 142 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 150 x 162 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 822 kg
Laadvermogen: 494 kg
GVW: 1.316 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Inruil is mogelijk van Auto Motor Scooter etc.
ZIE OOK : Bekijk alle advertenties van adverteerder,
Voor meerdere Inruilkoopjes kijk tevens op : WWW.HJ-CARTRADING.NL
Tevens Auto Motor Scooter te koop gevraagd. (Geen apk, hoge km. en schade geen bezwaar)
Wij zijn een universeel autobedrijf, officieel aangesloten bij de RDW en VWE, dat bevoegd is tot het voeren van een handelsvoorraad en het vrijwaren van voertuigen.
Bij ons vindt U een gevarieerd aanbod van betaalbare auto's, motoren, bromfietsen en scooters tegen scherpe prijzen.
Wij zijn gevestigd:
Hazenberg 18c
6971 LC Brummen
Mobiel: 06-50801020
of stuur een mail naar henkie_jan@hotmail.com
Graag even bellen voor dat U ons bezoekt, om te voorkomen dat U voor een dichte deur staat.
Met vriendelijke groeten,
HENK en CAROLIEN
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten en zijn daarom onder voorbehoud. Vertrouw dus niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.