Bouwjaar | 24-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.909 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 22-RN-SK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.909 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 22-RN-SK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Swart Auto's |
Contactpersoon | de Swart |
Adres | Broekkant 43 |
Postcode | 6581 AD |
Plaats | Malden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53386941 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deswartautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 550 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4340 x 1735 x 1470 cm
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Rijdt en schakelt prima
Netjes onderhouden
Nationale Autopas aanwezig
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Cerato | Kia in de aanval
Kia zet de aanval in. Met de Cerato wil het Koreaanse merk een graantje meepikken in het meest populaire segment. De Cerato moet het opnemen tegen bestsellers als de Volkswagen Golf, Ford Focus, Toyota Corolla en Renault Mégane. Uiteraard gooit Kia de prijs als belangrijkste wapen in de strijd. Een praktijktest bewijst dat deze nieuwste Kia meer te bieden heeft dan alleen een verleidelijk prijskaartje.
Met de Cerato wil Kia een alternatief bieden voor middenklassers van de gevestigde orde. De rijeigenschappen en dieselmotor deugen. De prijs is echter fors en het ontbreekt de auto aan karakter.
Plus
- glijdt heerlijk over de weg / geschikt voor lange afstanden
- solide gevoel / prima afwerking
- veel ruimte voor- en achterin
Min
- onopvallend ontwerp
- tildrempel
- restwaarde twijfelachtig
Conclusie
Kia wil met de Cerato een alternatief bieden voor de bestsellers van Mazda, Peugeot, Nissan en andere grote spelers in het middensegment. Daar is de Cerato op de meeste punten goed in geslaagd. Gekeken naar de uitrusting en de afwerking kan de Cerato zich meten met de concurrentie. De rijeigenschappen en het karakter van de dieselmotor zijn niet kenmerkend Koreaans, maar juist perfect aangepast aan de smaak van de Europese koper.
Het is echter het punt van de prijs waar Kia dit keer verstek laat gaan. Alleen met de folders van de diverse merken erbij, blijkt dat het hier gereden topmodel iets beter in de uitrusting zit. De basisuitvoering is juist gericht op functionaliteit en minder op pure luxe. Het is met die variant waar Kia zich van de vertrouwde kant laat zien en meer auto voor minder geld biedt.