Bouwjaar | 18-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.027 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-752-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
€ 15.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.027 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-752-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RJ Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoefslag 2 |
Postcode | 3862 KB |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2022277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Max. aslast voor: 1060 kg
Max. aslast achter: 960 kg
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Afmetingen (LxBxH): 436 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantie: Garantiebepalingen: Als bereden gezien en akkoord bevonden. Handtekening klant: ------------------------------
Zeer goed rijdende en nette Kia Niro 1.6GDI. High Executive. Bouwjaar 2019. 135000KM NAP. Origineel Nederlands geleverde auto. Van binnen en van buiten in een nette staat. Rondom wat kleine gebuikerssporen welke passen bij leeftijd en kilometerstand. APK 2025. BTW auto. Genoemde prijs is inclusief BTW. Ondernemers kunnen de btw terugvorderen.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil en een proefrit altijd mogelijk, Graag tot ziens bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.