Bouwjaar | 17-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 141.879 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-105-NS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 141.879 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-105-NS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seldenrijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 22 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seldenrijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2016 - 2020
Technische informatie
Koppel: 189 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 55 liter
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 486 x 186 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 maanden garantie.
Wat deze Kia Optima aantrekkelijk maakt:
- Plug-In hybride aandrijflijn
- onderhoud historie aanwezig, dealer onderhouden op de volgende momenten:
* 14-03-2024 bij 141.865km
* 22-09-2023 bij 127.585km
* 23-01-2023 bij 110.520km
* 18-05-2022 bij 94.389km
* 16-12-2021 bij 78.747km
* 09-04-2021 bij 62.093km
* 12-08-2020 bij 47.192km
* 31-01-2020 bij 32.078km
* 10-06-2019 bij 14.835km
- voorzien van veel fijne opties waaronder, zwart lederen bekleding met stoelverwarming voor en achter en geventileerde voorstoelen, full-map navigatiesysteem met Bluetooth telefoonfunctie, adaptive cruise control, full-LED koplampen, Harman/Kardon premium audio installatie, verwarmd stuurwiel, automatische airconditioning, keyless entry en start, dodehoek detectie, elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie op de bestuurdersstoel, parkeersensoren voor en achter, 17 inch lichtmetalen velgen en 'Silky Silver' metallic lak.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Optima PHEV | Grijs of groen?
Denkt u bij "hybride" meteen aan bijtelling? Stop dan nu met lezen. De wetgeving is anno 2017 aangepast en de Kia Optima PHEV komt te laat voor u. Denkt u bij "hybride" aan comfort, een lage kilometerprijs en ontzien van het milieu? Lees dan vooral verder!
De Kia Optima is er nu ook als plug-in hybride en dat biedt (bijna) alleen maar voordelen: meer comfort, minder verbruik en minder kosten. Even goede wegligging als de gewone Optima.
Plus
- nog comfortabeler dan een gewone Optima
- zeer zuinig
- prima rijeigenschappen
Min
- bagageruimte minder groot dan gewone Optima
- geen opbergruimte voor (laad)kabels
Conclusie
Sommigen zullen zeggen: de Kia Optima hybride komt te laat. Dat geldt echter alleen voor het fiscale voordeel. Maar ook zonder belastingvoordeel zijn er goede redenen om voor de Optima PHEV te kiezen.
Dat is op de eerste plaats de hoge mate van comfort, want deze hybride is veel comfortabeler dan een gewone Optima. Daarbij zorgt de hybride-aandrijving voor een lager verbruik en dat komt zowel het milieu als de portemonnee ten goede. Dan is de keuze tussen grijs of groen toch niet zo moeilijk?