Bouwjaar | 22-04-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.264 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-NZ-JX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.497 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.264 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-NZ-JX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.497 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van de Bor Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildeweg 6 |
Postcode | 3771 NB |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 3036535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandeborautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2002 - jan 2005
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.917 kg
Laadvermogen: 643 kg
GVW: 2.560 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 299 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik in de stad: 17,6 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sorento | Veel voor weinig
De verkoop van grote SUV's is sterk afgenomen. Dat is niet omdat er geen behoefte aan zeer ruime en praktische auto's is. Het probleem is dat de prijs te hoog is. Kia belooft daar nu iets aan te doen met de vierde generatie van de Sorento.
De 4e generatie van de Kia Sorento overtuigt met een lage aanschafprijs en een lage prijs per kilometer. De Sorento is ruim, comfort en rijk uitgerust maar geeft geen groots of onoverwinnelijk gevoel.
Plus
- zeer ruim
- vlotte, stille en relatief zuinige hybride-aandrijving
- scherpe prijs
Min
- bombastisch en vermoeiend geluid Bose audio
- semi-zelfrijdende functies niet van laatste generatie
- on-Europese vormgeving
Conclusie
Hoe maakt Kia een grote SUV aantrekkelijk? Om het heel simpel te zeggen: Kia biedt veel voor weinig. De Sorento heeft royale afmetingen en is een maatje groter dan de meeste andere auto's van deze prijs. Het is merkbaar waar Kia heeft bezuinigd, maar nooit zijn dit bezwaarlijke zaken. Zo zijn de materialen in het interieur net even minder weelderig dan bij de premium merken, maar is de uitrusting alsnog rijk en modern.
De rijeigenschappen scoren een ruime voldoende, maar verwacht niet het onoverwinnelijke gevoel of de terreinwaardigheid van duurdere SUV's. De prestaties van de hybride aandrijflijn zijn prima, maar opnieuw blijven de macht of het onoverwinnelijke gevoel uit dat de duurdere concurrenten wel leveren. De Sorento overtuigt uitendelijk met heel veel rust, ruimte en een gunstige prijs per kilometer.