Bouwjaar | 28-05-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.188 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 21-RK-XP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 3.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.188 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 21-RK-XP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUDB Auto's |
Contactpersoon | Albert |
Adres | Pascalstraat 4 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16049856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.audb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4350 x 1840 x 1730 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.523 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.623 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
- Bouwjaar 28-5-2005
- 2.0 CVVT Adventure 4WD
- 4X4
- 185188km met Nap
- Distributieriem vervangen bij 157511km in 2021
- 2 Sleutels
- Cruise control
- Lichtmetalen velgen
- Airco/climate control (werkt perfect)
- Half lederen interieur
- Trekhaak
- Rijdt en schakelt goed
- Apk tot 11-3-2025
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons betaalt u geen afleveringskosten.
Zolang de auto op internet te koop wordt aangeboden is de auto nog aanwezig.
Heeft u vragen, of wilt u langskomen voor een proefrit?
Bel of mail: 0616049856 ( ook whatsapp) of info@audb.nl
Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u om een afspraak te maken voor een bezichtiging of een proefrit, omdat wij veel onderweg zijn.
Mvgr,Albert
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sportage | Stapsgewijs
De Kia Sportage is altijd met zijn tijd meegegaan. De eerste generatie speelde in op de vraag naar luxe terreinauto's voor recreatief gebruik. Gaandeweg kwam de nadruk meer op ruimte te liggen en werd de Sportage meer gezinsauto en minder terreinwagen. Nu is het tijd voor de vijfde generatie. Welke stap neemt de Sportage dit keer?
De 5e generatie van de Kia Sportage zet stappen op het gebied van vormgeving en techniek. De plug-inhybride is vlot, sterk en met consequent opladen ook zuinig. Dankzij 4wd ook te gebruiken in terrein
Plus
- vaardig op openbare weg en in het terrein
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- voelbaar schakelen in volledig elektrische modus
- elektriciteit wordt niet automatisch optimaal over rit verdeeld
Conclusie
Kia zet nieuwe stappen met de vijfde generatie van de Sportage. De meest in het oog springende daarvan is het uiterlijk. De Sportage is meer dan voorheen een klassieke SUV met hoge neus en gespierde schouderlijn. De strakke lijnen maken deze middelgrote SUV desondanks uitgesproken modern.
Technisch zet Kia een nieuwe stap door de Sportage alleen als hybride aan te bieden. Voor het instapmodel is dat een parallel hybride (klein aandeel van de elektromotor, maar geen noodzaak om te laden met een stekker) en voor het hier geteste exemplaar is dat een plug-inhybride (meer elektrisch rijden, lager verbruik bij consequent opladen).
Voor wie volledig elektrisch wil rijden biedt Kia de EV6. Die is nog moderner gelijnd en heeft nog meer vooruitstrevende techniek aan boord. Met de Sportage zet Kia iets kleinere stappen, zodat iedereen in zijn of haar eigen tempo kan overschakelen op (deels) elektrisch rijden.