Bouwjaar | 02-08-1996 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 296.077 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PG-RV-28 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-08-1996 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 296.077 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PG-RV-28 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HARTOG Autostudio |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Simon Stevinstraat 15 |
Postcode | 4004 JV |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 763763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hartogstudio.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1995 - 2000
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.221 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
- Kenteken tenaamstelling
- Vloeistofcheck
- Schoonmaken
Vrij zeldzame auto: 3-deurs Delta met de 2.0 16V HPE motor met 139 PK vermogen, Origineel Nederlandse auto, Door Giugiaro ontworpen model, In 2023 zijn de beide distributieriemen vervangen, de waterpomp, dynamo, startmotor, benzinepomp, stabilisatorstangen en alle vier de banden. Originele papieren kentekenbewijzen nog aanwezig, Witte Speedline Corse lichtmetalen, Bij binnenkomst voorzien van APK + een Blaupunkt retro radio met bluetooth, verder hebben wij de volgende dingen vervangen: Beide draagarmen voor, Spoorstangeind voor, Volledige remleidingen vervangen, Ashoes L.V., Uitlaat rubbers, Remblokken achter, Remklauw L.V. en nog een aantal kleinigheden, Achterspoiler, Verstralers, Elektrische ramen, Open luchtfilter, Rood met zwarte matten, Chromen uitlaatsierstuk, Bestuurdersairbag, De lak is op sommige delen wat dof of aangetast, zie detailfoto's.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Delta | Schoonheid maakt het verschil
Lancia presenteert vol trots de nieuwe Delta. Nadat het merk jaren lang een kwijnend bestaan leed, is het nu terug met een geheel nieuw model. Net zo als de roemruchte Lancia's uit het verleden is de Delta een lust voor het oog. Dankzij Fiat-techniek is de Delta ook nog eens een moderne en betaalbare auto geworden. Maar wat biedt de Delta meer dan alleen een mooi gezichtje?
Als alleen het uiterlijk telt is de keuze snel gemaakt: een Lancia Delta graag. Matige afwerking en ergonomische onvolkomenheden worden goedgemaakt door prima rijeigenschappen.
Plus
- mooi!
- prima wegligging
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- wel mooier dan andere auto's, niet beter
- matige afwerkingskwaliteit
- mag stiller
Conclusie
Eigenlijk was het de bedoeling om een zeer radicale test van de Lancia Delta te maken. De kop zou luiden: wat is 'ie mooi he?. De rest van het artikel zou bestaan uit louter foto's zonder een woord tekst. Maar de eindredactie vond dat te ver gaan en keurde het plan af.
Maar achteraf bezien is het nog steeds geen gek idee: bij de Lancia Delta draait alles om uiterlijk en uitstraling. De auto is op geen enkel punt beter dan andere auto's, maar op bijna ieder punt wel mooier.
Bovendien: de Delta is zeker niet slechter dan andere auto's. De matige afwerking en kleine ergonomische foutjes wennen snel. Het genieten van de bijzondere vormgeving blijft. De wegligging is prima. De 1.4 liter T-Jet motor presteert prima. Maar bij de Lancia Delta is het toch vooral de schoonheid die het verschil maakt.