![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-06-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.497 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-XH-TD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 4.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.497 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-XH-TD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automall |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 30B |
Postcode | 7322 AG |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15430058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automall.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 170 x 166 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
3 maanden GARANTIE voor alle werkende onderdelen...
Vorige jaar (2023) nieuwe distributieriem vervangen...
= Bedrijfsinformatie =
Telefonisch en Whatsapp bereikbaar via: +31615430058
>Enkel voor de auto's welke zijn voorzien van NAP wordt door ons de kilometerstanden voor 100% gegarandeerd met de garantie van niet juist = geld terug .
>Dagelijks telefonisch en Whatsapp bereikbaar van 09:00 tot 19:00.
>Om teleurstellingen te voorkomen, is het verstandig om eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
>Genoemde prijzen zijn inclusief "standaard afleveringskosten", overige aflevering en garantiepakketten bespreekbaar.
>Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 17:00
***********************************
RDW Erkend Autobedrijf
Tel/Whatsapp: +31(0)615 43 00 58
***********************************
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Musa | Ruimte voor raffinement
Waarom mag een ruime auto geen ruimte bieden aan raffinement? Het lijkt alsof iedere ruimteauto per definitie een verhuiswagen is. Iedere familieauto is standaard ingericht als rijdende kinderkamer. Dat het ook anders kan bewijst Lancia met de Musa. Dit stijlvolle ruimtewondertje heeft bovendien een facelift ondergaan, waardoor de auto er nu nog beter uitziet.
![Autotest | Lancia Musa Ruimte voor raffinement](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2219/lancia-musa-14-16v-platinum-dfn.jpg)
De Lancia Musa is een ruime en functionele MPV die desondanks ook nog eens goed oogt. Doet na de facelift van 2004 op geen enkel vlak onder voor de saaie modellen van de concurrentie.
Plus
- ruim en stijlvol
- prima rijeigenschappen
- praktische telefoon en MP3 integratie
Min
- omslachtige procedure opklappen achterbank
- onregelmatige vorm bagageruimte
- schokkerig schakelen automaat
Conclusie
Strikt genomen is er weinig nieuws te melden over de vernieuwde Lancia Musa, maar de hernieuwde kennismaking was er niet minder aangenaam om. Op mechanisch vlak is de Musa nauwelijks aangepast. De auto was en is prima, maar toch voelt het als een gemiste kans om de motoren niet iets zuiniger en iets sterker te maken zoals de concurrenten dat wel doen.
Wel is de vernieuwde Musa voorzien van nieuwe elektronica. Blue & Me koppelt de mobiele telefoon en de MP3 speler aan de auto. Dit systeem werkt in de praktijk prettig en geeft de auto een echte meerwaarde.
Het grootste nieuws komt van de optische aanpassingen. Die maken de vernieuwde Musa moderner en nog chiquer. Daarmee onderscheidt de Musa zich niet alleen van de concurrentie, maar is dit geraffineerde ruimteautootje enig in z'n soort.