Bouwjaar | 25-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 371.067 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 70-XFX-1 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 371.067 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 70-XFX-1 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Riffi Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogelandseweg 15 |
Postcode | 6545 AC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51481792 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riffiautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Kleur: Creme
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 378 x 170 x 153 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.020 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.520 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 250 - € 263 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
We zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 09:-00 tot 17:00 geopend
Voor meer vragen of extra info, kunt u altijd bellen. Tel: 0651481792
Bezoek ons ook op onze website. www.riffiautos.nl
Adres: Hogelandseweg 15
6545 AC Nijmegen
WEGENS GROTE EXPORTORDER VELE MERKEN AUTO`S EN BEDRIJFSWAGENS GEZOCHT MET OF ZONDER SCHADE
MANKEMENTEN OF GEEN APK
Direct erkende RDW vrijwaringbewijs
snelle en correcte afhandeling
wij zijn elke dag bereikbaar ook avonds en in het weekend
EIGEN OPHAALDIENST DOOR GEHEEL NEDERLAND
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Milde renaissance
Lancia is terug! Het wil de wereld heroveren door niet alleen chique auto's aan te bieden, maar ook door zich geheel toe te leggen op elektrische auto's. Op die manier zou een Lancia niet alleen stijlvol zijn, maar ook superieure rijeigenschappen bieden. Dus is het nu tijd voor een test van de nieuwe Ypsilon met... benzinemotor?
De Lancia Ypsilon is een compacte auto die dankzij goede geluidsisolatie en effectieve aanpassingen aan het onderstel en de besturing rijdt als een luxe, grotere auto. De elektrische is de fijnste.
Plus
- sterke, stille hybride
- exclusief, begeerlijk karakter
- rijke, moderne uitrusting
Min
- Matige ruimte achterin
- testauto niet vrij van rammels / defecten
- Naast chique materialen ook veel hard kunststof
Conclusie
Lancia beleeft zijn Europese renaissance. Het ziet nieuwe kansen door zich te onderscheiden met extravagante, Italiaanse vormgeving en elektrische aandrijving. Over de vormgeving komt van de Autozine-redactie niets dan lof: de Ypsilon heeft een unieke stijl en oefent de aantrekkingskracht uit waar het de stalgenoten aan ontbreekt.
Door vlak voor de introductie toch een versie met verbrandingsmotor uit te brengen heeft Lancia een knieval gemaakt voor de meer conservatieve koper. Dit doet afbreuk aan het exclusieve karakter van het model en de beloofde innovatieve insteek van het merk. Tegelijkertijd bewijst Lancia dat het met kleine aanpassingen een bestaand model een geheel eigen karakter kan geven. De Ypsilon zorgt daarom niet voor de beloofde revolutie, maar wel voor een milde renaissance.