Land Rover Defender 110 2.5 Td5 Pick-Up ext. Cab galv. chassis
€ 15.950,-
Bouwjaar | 30-09-1999 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 355.283 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | VR-864-V |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-1999 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 355.283 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | VR-864-V |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BISSELINK & GERRITS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | HOGELANDSEWEG 85 |
Postcode | 6545 AB |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3772400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bisselinkengerrits.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.780 kg
Laadvermogen: 1.234 kg
GVW: 2.950 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 299 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Land Rover Defender 110 2.5 Td5 Pick-Up met extended cabine en gegalvaniseerd chassis.
Een unieke Defender 110 met een grote lijst aan aanpassingen en modificaties.
Betreft een marge voertuig, dus ook voor particulieren aanschaf aantrekkelijk!
Maar deze Youngtimer is ook aantrekkelijk voor zakelijke aanschaf.
Deze Defender is onder andere voorzien van een 'Marsland' gegalvaniseerd chassis, Discovery 2 onderstel met air locker in de achteras, compressor, CRTurbos nieuw type VNT turbo incl. Td5Inside software aanpassing, Allisport intercooler, Pioneer radio met actieve subwoofer, verlengde cabine, FOX schokdempers, lederen stoelen, Superwinch lier achter, Terrafirma rear end corner protectors, Terrafirma wolf locker in zijpaneel, dubbel accu-systeem, treesliders, trekhaak, reservewieldrager 'swing away', MC27 bakkie, toerenteller, wolf velgen met BF Goodrich KM3 M/T 285/75/16 banden, achterlicht roosters, LED koplampen, LED verlichting, traanplaat op wingtops en motorkap, stuurstangbeschermer, Terrafirma differentieelbeschermer voorzijde, etc...
Daarnaast recent voorzien van groot onderhoud.
Betreft een marge auto.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze aangeboden occasions worden aangeboden zonder extra afleveringskosten. Wij zorgen dus voor een geldige APK en de tenaamstellingskosten.
Daarnaast volgen wij de richtlijnen conform de wettelijk voorgeschreven garantie. Kortom, geen verrassingen!
Autobedrijf Bisselink & Gerrits is in 15 jaar uitgegroeid tot een vakkundig autobedrijf. Wij zijn gespecialiseerd in Land Rover maar uiteraard zijn alle automerken bij ons van harte welkom.
Ook voor de verkoop van occasions bent u bij ons aan het juiste adres. Bekijk www.bisselinkengerrits.nl voor het actuele aanbod.
Heeft u vragen of interesse, neem gerust contact met ons op.
024 - 377 2400
informatie@bisselinkengerrits.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!