Land Rover Defender 2.0 P300 110 X-Dynamic SE Grijskenteken/ Pano
€ 72.950,-
Bouwjaar | 05-11-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 43.431 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 43.431 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heuterman Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Komkleiland 12 C |
Postcode | 6666 MG |
Plaats | Heteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3390500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.heuterman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2
Afmetingen (LxB): 476 x 200 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.312 kg
Laadvermogen: 888 kg
GVW: 3.200 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 269 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
In absolute nieuwstaat verkerende Land Rover Defender 2.0 P300 benzine grijs kenteken, zeer complete X-Dynamic uitvoering met oa. volledig lederen bekleding met stoel verwarming en koeling, 7 persoons uitgevoerd (banken aanwezig), nieuwe 22 inch zwarte Urban velgen, achterspoiler, sides steps, hoogglans zwarte wielcover, privacy glas, camera rondom, dodehoek systeem, electrisch wegklapbare trekhaak, black pack exterieur, comfortzetels, luchtvering, etc. TOPSTAAT! zeer gunstige grijs kenteken regeling voor ondernemer, prijs excl. BTW EUR 72.950,-
Al onze occasions zijn voorzien van de gehele onderhoud historie en voorzien van een Nationale Auto Pas. Inruil is mogelijk. Wij zijn dagelijks op afspraak geopend van 09:00 uur tot 18:00 uur en zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur. Wij zijn telefonisch te bereiken op 026-3390500. Hoewel deze site met de grootste zorg is samengesteld en regelmatig wordt geactualiseerd, kan aan de informatie op deze site geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!