Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE Hybride Panoramadak , Navigatie, 22 inch velgen 404pk
€ 89.500,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.417 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-511-NL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE Hybride Panoramadak , Navigatie, 22 inch velgen 404pk
€ 89.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.417 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-511-NL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Boks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan vd Dierenriem 51 |
Postcode | 7324 AB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3603050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 90 liter
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 200 x 197 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.569 kg
Laadvermogen: 731 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 15 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 27,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 78 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal
Garantie
Garantie: 24 maanden
= Bedrijfsinformatie =
De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor levering van de auto. Optionele pakketten of uitrusting zijn altijd de keuze van de consument en kunnen desgewenst tegen meerprijs geleverd worden.
Bij Autobedrijf Boks heeft u keuze uit meer dan 250 occasions. Heeft u een auto in te ruilen? Ga dan naar onze website: http://www.autobedrijfboks/occasions en vindt uw nieuwe auto. Binnen 1 werkdag krijgt u een offerte op maat.
Heeft u een eigen bedrijf? Weleens over financial lease nagedacht? Voor meer informatie hierover ga naar http://www.financialleaseapeldoorn.nl Ook voor ZZP zeer aantrekkelijke tarieven en acceptatie voorwaarden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!