Land Rover Defender 110 2.2 D SW SE Premium 7-pers
€ 69.950,-
Bouwjaar | 22-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 105.057 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 105.057 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BISSELINK & GERRITS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | HOGELANDSEWEG 85 |
Postcode | 6545 AB |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3772400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bisselinkengerrits.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 1.063 kg
GVW: 3.050 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal
Land Rover Defender 110 2.2 D SE Premium 7 persoons.
Betreft een hele complete Defender uitgevoerd in Santorini Black met een volleder Ebony/Tan SE premium interieur.
Twee sleutels, volledige dealerhistorie en alle boekjes zijn aanwezig.
Daarnaast uitgevoerd met o.a.; airco, ABS, ESP, stoelverwarming, voorruitverwarming, elektrische ramen voor, Pioneer multi-mediasysteem met apple Carplay en achteruitrijcamera, subwoofer Alpine, 7 zitplaatsen, vollederen bekleding, alcantara hemelbekleding, glazen kanteldak, getint glas, spatlappen, centrale deurvergrendeling, lederen stuurwiel, 16 inch Kahn velgen, trekhaak, sidebars, LED koplampen, LED smoke verlichting rondom, verbrede spatborden, etc...
Betreft een marge auto.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze aangeboden occasions worden aangeboden zonder extra afleveringskosten. Wij zorgen dus voor een geldige APK en de tenaamstellingskosten.
Daarnaast volgen wij de richtlijnen conform de wettelijk voorgeschreven garantie. Kortom, geen verrassingen!
Autobedrijf Bisselink & Gerrits is in 15 jaar uitgegroeid tot een vakkundig autobedrijf. Wij zijn gespecialiseerd in Land Rover maar uiteraard zijn alle automerken bij ons van harte welkom.
Ook voor de verkoop van occasions bent u bij ons aan het juiste adres. Bekijk www.bisselinkengerrits.nl voor het actuele aanbod.
Heeft u vragen of interesse, neem gerust contact met ons op.
024 - 377 2400
informatie@bisselinkengerrits.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!