Land Rover Defender 3.0 P400 110 MHEV SE | Grijs kenteken | Full options | Pano | Clearsight | Luchtvering | Trekhaak

€ 74.950,-

Bouwjaar 01-02-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 49.370 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Land Rover Defender 3.0 P400 110 MHEV SE | Grijs kenteken | Full options | Pano | Clearsight | Luchtvering | Trekhaak


€ 74.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 49.370 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Berens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Elspeterweg 71E
Postcode 3888 MT
Plaats Uddel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46179580 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoberens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Wielbasis: 302 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.490 kg
Laadvermogen: 804 kg
GVW: 3.165 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
CO2-uitstoot: 226 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 201 per kwartaal

Stoere Land Rover Defender P400 3.0 6 cilinder benzine met 400pk!

Zeer complete uitvoering voorzien van:

- Luchtvering
- Panoramadak
- Snorkel
- Ladder
- Roofrack
- Elektrische trekhaak
- Elektrisch bedienbare stoelen met memory
- Stuur- en stoelverwarming
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Clearsight achteruitkijkspiegel (digitaal)
- Meridian Sound
- Donker getint glas
- Koelvak in armsteun
- Draadloze telefoonlader
- Keyless entry
- Etc..

Km stand NAP, afkomstig van de eerste eigenaar. BTW auto, vraagprijs exclusief BTW.

= Bedrijfsinformatie =

Ons doel is 100% tevreden klanten en dat realiseren we samen door helder en eerlijk met elkaar te communiceren. Auto Berens is een bij de Bovag aangesloten autobedrijf. Indien gewenst kunt u de auto bij ons kopen met garantie- en/of onderhoudspakketten. Voor meer info kunt u gerust contact met ons opnemen via info@autoberens.nl of 0646179580 (niet op zondag). Neem een kijkje op onze website: www.autoberens.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie