Land Rover Defender 90 2.2 TD4 SW XTech Comm. | Airco | Leder | Bullbar | Roofrack | LED | 16 Sawtooth LMV

€ 34.950,- excl. BTW

Bouwjaar 04-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 155.300 km
Deuren 3
Kenteken VS-101-N
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 90 2.2 TD4 SW XTech Comm. | Airco | Leder | Bullbar | Roofrack | LED | 16 Sawtooth LMV


€ 34.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 155.300 km
Deuren 3
Kenteken VS-101-N
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Peter Schouten Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Giek 3
Postcode 3891 KA
Plaats Zeewolde
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 7601710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.peterschoutenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 235/85 R16
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Wielbasis: 236 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 693 kg
GVW: 2.505 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,1 l/100km (1 op 11,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Laat u niets wijsmaken, deze last Land Rover Defender 90 Limited Edition biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Land Rover wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De vierwielaandrijving is niet alleen heel prettig op onverharde wegen en nat wegdek, maar ook als u de bergen in gaat, bijvoorbeeld op wintersport. Hoe koud het buiten ook is, de stoelverwarming geeft u meteen een behaaglijk gevoel. Bij de zeer complete uitrusting van deze Land Rover horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, treeplanken, antracietkleurige hemelbekleding, metallic lak en elektrisch bedienbare ramen.

Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Ook is de Land Rover uitgerust met: lederen stuur en centrale portiervergrendeling.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.

Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit. Deze Land Rover Defender komt uit 2016, werd geleverd van 01-11-2011 tot 31-03-2016 en kostte toen € 57,484.-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een diesel motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (123 PK) en een cilinderinhoud van 2198 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 145 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15.8 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 10.00 liter per 100 km en hij weegt 1812 kg. De wegenbelasting bedraagt € 114.- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Wij met ons enthousiaste team staan voor u klaar om u van dienst te zijn om te adviseren en te helpen bij het maken van de juiste keuze bij de door u geselecteerde auto uit onze wisselende voorraad.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie