Land Rover Defender P400e 110 X 75th Years Edition | Leder | Pano | Adaptive Cruise | Trekhaak | Full Options |
€ 109.850,-
Bouwjaar | 11-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.974 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-600-GS Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Land Rover Defender P400e 110 X 75th Years Edition | Leder | Pano | Adaptive Cruise | Trekhaak | Full Options |
€ 109.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.974 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-600-GS Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Peter Schouten Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Giek 3 |
Postcode | 3891 KA |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 7601710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.peterschoutenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 221 kW (301 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 275/45 R22
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 201 x 197 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.593 kg
Laadvermogen: 707 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 15 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Accu snelladen: Combined Charging System
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 64 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,7 l/100km (1 op 37,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 35,813953488372 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 470 - € 535 per kwartaal
Deze Land Rover Defender komt uit 2023 en kostte toen € 125.662,-. (plus extra opties: € 3.200,-) Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 221 kW (300 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 191 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 10,4 liter per 100 km en hij weegt 2593 kg. De APK is geldig tot 11-11-2027 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 546,42 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij met ons enthousiaste team staan voor u klaar om u van dienst te zijn om te adviseren en te helpen bij het maken van de juiste keuze bij de door u geselecteerde auto uit onze wisselende voorraad.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!