Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD | Panoramadak | Leder | Trekhaak | Stoelverwarming | Meridian | Memory | Navigatie | PDC
€ 16.400,-
Bouwjaar | 18-09-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.942 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-XNF-06 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD | Panoramadak | Leder | Trekhaak | Stoelverwarming | Meridian | Memory | Navigatie | PDC
€ 16.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.942 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-XNF-06 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seldenrijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 22 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seldenrijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2011 - 2015
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.
Wat deze Evoque interessant maakt:
- onderhoudshistorie aanwezig
- Origineel Nederlands geleverd, NAP
- voorzien van een automatische transmissie
- uitgerust met o.a. lederen bekleding, stoelverwarming, navigatiesysteem, climate control, cruise control, panoramadak, parkeersensoren voor/achter, privacy glas, 19 inch lichtmetalen wielen, xenon koplampen, afneembare trekhaak en voorzien van metallic lak.
Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Evoque | Revolutie wordt evolutie
De Evoque bracht een schok teweeg binnen Range Rover. De Evoque was bedoeld als instapmodel, maar dankzij de revolutionaire vormgeving trok de auto klanten aan die nooit eerder een Range Rover overwogen of zelfs helemaal geen SUV zochten. De stijl van de Evoque vond zelfs zijn weg naar de andere Range Rover modellen, die daardoor ook aantrekkelijker werden. Nu is het tijd voor de geheel nieuwe Evoque. Het begin van een nieuwe revolutie?
De tweede generatie van de Range Rover Evoque is niet langer speels en dynamisch. Dit instapmodel geeft voortaan hetzelfde grootse en volwassen gevoel als de andere Range Rover modellen.
Plus
- geeft het grootse gevoel van een Range Rover
- thuis in het terrein en op de openbare weg
- geslaagde vormgeving (buiten en binnen)
Min
- onhandig grote draaicirkel
- ouderwets hoog verbruik
- niet leverbaar als driedeurs
Conclusie
Zorgt de tweede generatie van de Range Rover Evoque opnieuw voor een revolutie? Nee, absoluut niet. Land Rover en Jaguar zijn hetzelfde bedrijf en wie een revolutionair product zoekt kan nu terecht bij Jaguar. De Jaguar I-PACE verzet de bakens met superieure prestaties, extravagante vormgeving en vooruitstrevende techniek. Land Rover kon het zich daarom permitteren de kaskraker slechts te evolueren.
De nieuwe Range Rover Evoque behoudt het kenmerkende lage, brede koetswerk dat dankzij nog strakkere lijnen nog beter tot zijn recht komt. Het interieur is vernieuwend en is minimalistisch elegant. Als het om ergonomie en standaard-uitrusting gaat, laat de Evoque te wensen over. Als het om rijeigenschappen gaat, is de Evoque een echte Range Rover die zich zowel in het terrein als op de openbare weg thuisvoelt. Terwijl het weggedrag van de eerste generatie van de Evoque speels en dynamisch was, is deze tweede generatie meer ingetogen en volwassen. Een echte evolutie dus!