Land Rover Freelander 1.8i Hardback XE
€ 1.950,-
Bouwjaar | 25-11-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.250 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 57-PB-FB Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.250 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 57-PB-FB Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Holthuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meniststraat 24 |
Postcode | 7091 ZZ |
Plaats | Dinxperlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 652987 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-holthuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 195/80 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 176 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 248 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Landrover Freelander van bouwjaar 2004 met 219.000km.
De auto is voorzien van een nieuwe APK en is geldig t/m 17 mei 2025.
Optisch en binnen wel wat opknapwerk.
De achteras maakt wat lawaai.
Voorbanden zijn nieuw; 205/75-R15 TOYO A/T Plus M+S.
De spiegelverstelling werkt niet.
De handgreep achter zit los en de achterbank ontbreekt.
Portiervanger van de achterdeur moet vervangen worden.
Bekleding is op diverse plaatsen beschadigd.
De ruitenwisser op de achterklep werkt niet.
Radio/cd-speler Kenwood werkt goed.
= Bedrijfsinformatie =
De getoonde prijs voor deze occasion is inclusief alle onvermijdbare kosten (kenteken tenaamstelling en eventueel een RDW vrijwaring voor uw inruil auto/caravan), maar exclusief het afleverpakket.
Ook als u niet kiest voor een afleverpakket zullen wij zorgen voor een correcte aflevering! De getoonde prijs is zonder Bovag garantie.
Kiest u voor Bovag garantie dan zijn er verschillende afleveringspakketten mogelijk; Standaard, Extra of Compleet.
Kijk ook op onze website voor meer informatie en prijzen.
U kunt ook bellen: 0315-652987 of mobiel: 06-53203331.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Freelander | Vrijbuiter
Land Rover heeft een naam hoog te houden. "The best 4 by 4 by far" is immers de uitgelezen keuze voor wie een woestijn wil doorkruisen of een jungle wil bedwingen. Omdat de gemiddelde bestuurder al voldoende uitdaging vindt in zon, zee en strand, biedt Land Rover sinds 1997 de Freelander aan. Deze "kleine" Land Rover is een rechtstreekse afstammeling van de avontuurlijke familie, maar voelt zich ook thuis op de Nederlandse snelweg. Bovendien is de Freelander voor modeljaar 2003 uitgebreid met een topmodel: de HSE.
De Freelander is het instapmodel van Land Rover. Desondanks is de Freelander meer dan terreinwaardig, terwijl de rijeigenschappen op de openbare weg ook heel behoorlijk zijn. Anders dan andere SUVs.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- comfortabel op de lange afstand
- complete uitrusting
Min
- beperkte hoofdruimte voorin
- storend grote draaicirkel
- matig audiosysteem
Conclusie
Het was een bijzondere aangename week testen met de Freelander. Iedere mogelijkheid voor een ritje werd aangegrepen, ieder braakliggend terreintje werd omgewoeld en iedere helling moest worden bedwongen. En altijd gaf de Freelander veel voldoening. Dat doet de Freelander op een heel eigen manier. Terwijl bij de meeste andere fabrikanten comfort gelijk staat aan het gedrag van een personenauto, denkt Land Rover daar heel anders over. De Freelander is een pure terreinauto die rijdt als een pure terreinauto. Dat wil echter niet zeggen dat de Freelander niet luxueus, stil en koersvast is. Daarmee is het gedrag ongebruikelijk, maar het comfort hoog en het plezier compleet (Ivo Kroone).