Land Rover Freelander 1.8i Wagon XE

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-11-1999
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.255 km
Deuren 5
Kenteken 12-GS-VR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.796 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Algemeen

Bouwjaar 22-11-1999
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.255 km
Deuren 5
Kenteken 12-GS-VR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.796 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Godschalk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Doesburgseweg 15
Postcode 6941 SJ
Plaats Didam
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53687444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cassette speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 195/80 R15
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 176 cm
Wielbasis: 256 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 248 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Deze Land Rover Freelander komt uit 1999, werd geleverd van 03-02-1998 tot 01-10-2000 en kostte toen € 33,224.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2001 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 1796 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12.6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 10.20 liter per 100 km en hij weegt 1355 kg. De wegenbelasting bedraagt € 208.- per kwartaal.

Lijkt u deze auto wat? Maak dan een afspraak voor een bezichtiging en een proefrit.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Freelander | Vrijbuiter

Land Rover heeft een naam hoog te houden. "The best 4 by 4 by far" is immers de uitgelezen keuze voor wie een woestijn wil doorkruisen of een jungle wil bedwingen. Omdat de gemiddelde bestuurder al voldoende uitdaging vindt in zon, zee en strand, biedt Land Rover sinds 1997 de Freelander aan. Deze "kleine" Land Rover is een rechtstreekse afstammeling van de avontuurlijke familie, maar voelt zich ook thuis op de Nederlandse snelweg. Bovendien is de Freelander voor modeljaar 2003 uitgebreid met een topmodel: de HSE.

Autotest | Land Rover Freelander Vrijbuiter

De Freelander is het instapmodel van Land Rover. Desondanks is de Freelander meer dan terreinwaardig, terwijl de rijeigenschappen op de openbare weg ook heel behoorlijk zijn. Anders dan andere SUVs.

Plus

  • zeer capabel in het terrein
  • comfortabel op de lange afstand
  • complete uitrusting

Min

  • beperkte hoofdruimte voorin
  • storend grote draaicirkel
  • matig audiosysteem

Conclusie

Het was een bijzondere aangename week testen met de Freelander. Iedere mogelijkheid voor een ritje werd aangegrepen, ieder braakliggend terreintje werd omgewoeld en iedere helling moest worden bedwongen. En altijd gaf de Freelander veel voldoening. Dat doet de Freelander op een heel eigen manier. Terwijl bij de meeste andere fabrikanten comfort gelijk staat aan het gedrag van een personenauto, denkt Land Rover daar heel anders over. De Freelander is een pure terreinauto die rijdt als een pure terreinauto. Dat wil echter niet zeggen dat de Freelander niet luxueus, stil en koersvast is. Daarmee is het gedrag ongebruikelijk, maar het comfort hoog en het plezier compleet (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie