Land Rover Range Rover Sport P400e HSE DYNAMIC PANORAMADAK ADAPTIVE CRUISE NAP EERSTE EIGENAAR
€ 54.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 120.321 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XZ-956-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P400e HSE DYNAMIC PANORAMADAK ADAPTIVE CRUISE NAP EERSTE EIGENAAR
€ 54.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 120.321 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XZ-956-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hogeman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rutgershof 12 |
Postcode | 8161 TB |
Plaats | Epe |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15389165 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hogemanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 91 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4971 x 1983 x 1819 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.615 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 71 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Bij Hogeman Auto's worden de auto's afgeleverd inclusief 12 maanden garantie.
Deze mega volle Land Rover Rover Rover Sport P400e komt uit 2019 en heeft slechts 120.321 kilometer gereden. Uitgevoerd met vele mooie opties en een nieuwwaarde van 127.232 euro! Gecombineerd heeft deze Range Rover 400 PK en door het fijne onderstel in samenwerking met de luchtvering voel jij je de koning op de weg!
- HSE Dynamic
- Panoramadak
- Head-up display
- Stoelverwarming
- Meridian sound
- Alcantara hemelbekleding
- Apple CarPlay
- Adaptive cruise
- 4 zone climate
- Stoelverwarming achter
- etc!!!
Ben jij nieuwsgierig geworden en wil jij jouw huidige auto inruilen of jouw nieuwe auto financieren, leasen of verzekeren? Neem dan snel contact op met mij dit kan zowel per telefoon 06 15 38 91 65 als per mail info@hogemanautos.nl.
Wil je liever de auto al komen bekijken? Vergeet dan niet om een afspraak te maken zodat teleurstellingen worden voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Lucas Hogeman
M: 0615389165 E: info@hogemanautos.nl
Rutgersgof 12, Epe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!