Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic Pano ACC Lane Assist Camera

€ 73.950,-

Bouwjaar 28-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.095 km
Deuren 5
Kenteken T-596-RB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic Pano ACC Lane Assist Camera


€ 73.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.095 km
Deuren 5
Kenteken T-596-RB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Willem Cornelissen Automotive B.V.
Contactpersoon Willem Cornelissen
Adres Veerweg 3
Postcode 4153 AS
Plaats Beesd
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 681310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.willemcornelissen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 48 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 488 x 198 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 7 kW

Interieur
Interieurkleur: Leder
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 69 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,8 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (3 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Technische controle, vloeistof controle.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (3 maanden); Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Onderhoudspakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Basiskleur: wit / zwart

Heeft u interesse in deze auto of een vraag, neem dan telefonisch, via e-mail of per WhatsApp contact op met ons. Uiteraard bent u ook van harte welkom in onze showroom! Graag even bellen van tevoren om teleurstellingen te voorkomen

Tel : 0345-681310
Mob :+31 06 22210869
E-Mail : Info@willemcornelissen.nl

Bezoek voor de gehele fotoreportage onze eigen website.

Al onze auto's worden standaard geleverd met technische controle, vloeistof controle en een geldige APK. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.

Afleverpakket € 895,-

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie