Land Rover Range Rover Sport 3.0 SdV6 Autobiography Exterior Design Pack
€ 22.950,-
Bouwjaar | 02-01-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.490 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-TBN-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 188 kW (256 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.490 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-TBN-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 188 kW (256 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Garderen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Putterweg 56-01 |
Postcode | 3886 PD |
Plaats | Garderen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53955377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogarderen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/40 R20
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 216 x 178 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.480 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.175 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 230 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 813 - € 874 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Land Rover Range Rover Sport biedt alles wat u van een auto verlangt. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Het uiterst stabiele rijgedrag is te danken aan de aanwezige luchtvering. Topklasse: daar hoort leren bekleding absoluut bij. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? Op gure dagen is het ook achterin heerlijk bijkomen op de verwarmde achterbank. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze Land Rover profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Achter het stuur van deze Land Rover bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Land Rover Range Rover Sport Brake Assist als remondersteuning. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als de druk in een of meer banden te laag wordt.
U bent van harte welkom om deze Land Rover in onze showroom te komen bekijken. Druk op de pr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!