Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic Aut Panodak Camera
€ 28.950,-
Bouwjaar | 07-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.269 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-TDF-29 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.269 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-TDF-29 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDN Automotive B.V. |
Contactpersoon | Ruben vd Neut |
Adres | Pascalstraat 6 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdnautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Bandenmaat: 275/40 R21
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic van bouwjaar 2014.
Zeer fraaie Sport in de unieke kleur Marina black metallic met een ivoor-kleurig leren interieur. Nederlands geleverd exemplaar,volledig gedocumenteerd en beide sleutels zijn bij de auto zijn aanwezig. Bij 120.000km is de distributieriem vervangen bij de dealer.
Je rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Land Rover Range Rover Sport. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Vierwielaandrijving vergroot de grip op elk type wegdek. Misschien val je voor het lederen interieur. Maar wat een licht van binnen ook, dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; en niet te vergeten het grote gemak van een elektrisch bedienbare achterklep. Automatische luchtvering absorbeert oneffenheden in het wegdek en vergroot het rijcomfort. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Bij de uitrusting van deze Land Rover horen onder meer elektrisch verstelbare voorstoelen, 21 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Je ziet hem niet, maar hij is er wel: de elektrisch inklapbare trekhaak. Het navigatiesysteem met harde schijf en het audiosysteem bedien je met knoppen op het stuur of met gesproken commando's. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen je om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. De Land Rover is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Land Rover Range Rover Sport samen. Brake assist is jouw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat je sneller stilstaat. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie en bandenspanningcontrolesysteem, ben je steeds vei
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!