Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic | Panoramadak | Luchtvering | Leder | 21 Lichtmetaal |Camera | Meridian Sound | Parkeersensoren | Achterbankverwarming | Elektris
€ 36.750,-
Bouwjaar | 13-06-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.996 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-380-K Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic | Panoramadak | Luchtvering | Leder | 21 Lichtmetaal |Camera | Meridian Sound | Parkeersensoren | Achterbankverwarming | Elektris
€ 36.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.996 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-380-K Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frans Wientjes Auto's B.V. |
Contactpersoon | Michael Derks |
Adres | Land van de Dierenriem 44 |
Postcode | 7324 AA |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3034222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.franswientjesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2015 - dec 2017
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.103 kg
Laadvermogen: 897 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Met een SUV als deze hebt u een praktische en ruime auto, maar tegelijk biedt hij ook comfort en rijplezier. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Met behulp van de vierwielaandrijving kan deze auto met elk soort weer en wegdek overweg. Altijd al een voorliefde gehad voor een lederen interieur? Deze heeft het. Evenals een elektrisch bedienbare achterklep. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Uitstekend wegcontact, extreem lage windgevoeligheid: de luchtvering zorgt ervoor! Het glazen panoramadak biedt u een breed zicht op de omgeving. Ook op de achterbank kunnen passagiers zichzelf snel opwarmen dankzij de achterbankverwarming. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Land Rover behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, dynamisch onderstel, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, elektrisch verstelbare lendensteun, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Natuurlijk is het systeem ook voorzien van: navigatiesysteem met harde schijf, multifunctioneel lederen stuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. De climate control links en rechts gescheiden zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Land Rover zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. De aanwezige cruise control scheelt lekker in brandstofkosten. En ook bij de flitspaal. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen versnellingspook, multifunctioneel lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssysteme
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!