vorige 1 van 478 volgende

Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic | Dealer onderhouden | Panoramadak | Leder | Trekhaak | Stoel & stuurverwarming | Camera | Navigatie

€ 36.900,-

Bouwjaar 20-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.552 km
Deuren 5
Kenteken RB-079-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic | Dealer onderhouden | Panoramadak | Leder | Trekhaak | Stoel & stuurverwarming | Camera | Navigatie


€ 36.900,-

Algemeen

Bouwjaar 20-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.552 km
Deuren 5
Kenteken RB-079-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Seldenrijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderbreedte 22
Postcode 3845 MC
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.seldenrijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2013 - 2017

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 485 x 198 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.102 kg
Laadvermogen: 898 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
Onderhoudshistorie:

- 18-10-2023 (163.595 km): Onderhoud
- 14-10-2022 (150.581 km): Onderhoud
- 13-05-2022 (146.220 km): Onderhoud
- 08-10-2021 (130.066 km): Onderhoud
- 25-09-2020 (107.408 km): Onderhoud
- 22-11-2019 (56.077 km): Onderhoud
- 27-06-2018 (24.934 km): Onderhoud

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.

Wat deze Range Rover aantrekkelijk maakt:

- origineel Nederlands geleverd
- afkomstig van de tweede eigenaar
- onderhoud historie aanwezig, dealer onderhouden
- laatste onderhoudsbeurt met nieuwe distributieriem uitgevoerd op 18-10-2023 bij 163.595km
- kilometerstand met logisch oordeel Nationale Auto Pas
- rijk uitgerust als 'HSE Dynamic' met een aantal fijne extra's waaronder het elektrisch bedienbaar panoramadak en verwarmde voorstoelen en achterbank





Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.



Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie