Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic - VIRTUAL COCKPIT - DEALER ONDERHOUDEN
€ 32.950,-
Bouwjaar | 22-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.125 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-437-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.125 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-437-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kasva |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gelderhorst 24 |
Postcode | 7207 BH |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38121921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokasva.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R19
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Alle inruil mogelijk!
= Bedrijfsinformatie =
Wij plaatsen onze auto's middels een occasion manager platform van VWE. Optielijsten worden automatisch ingevuld. Vraag daarom bij een eventuele aankoop altijd of de voor u belangrijke opties daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten of optie fouten in de tekst! Neem contact op voor de exacte uitvoering!
Openingstijden:
Maandag t/m zaterdag van: 10:00 uur t/m 18:00 uur
Zondag en in de avond op afspraak geopend!
* Extra informatie, een filmpje of een foto nodig? WhatsApp ons!
Tel: 0638121921
Mobiel/Whatsapp: 0638121921
Heeft u een auto om in te ruilen? Dan kunt u ons de foto`s via whatsapp (0638121921) of per mail sturen.
Voor lease- en financieringsmogelijkheden, zowel zakelijk als particulier, helpen wij u ook graag!
Instagram: @Autokasva
Met vriendelijke groet,
Auto Kasva
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!