Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 SC SVR / HUD / Carbon / Soft-Close
€ 114.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 84.411 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-874-RL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 422 kW (575 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 84.411 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-874-RL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 422 kW (575 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hermans collectables |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Marke 12 |
Postcode | 6951 KM |
Plaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57354706 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hermans-collectables.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 104 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 283 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4971 x 2019 x 1819 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.348 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.448 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 290 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik in de stad: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal
Aangeboden door Hermans Collectables:
Een prachtige Range Rover Sport 5.0 V8 SC SVR uit 2021 met maar liefst 575pk!
De Range Rover heeft de volgende extra opties: Luchtvering, Schuif/kantel dak, Soft-Close portieren, Keyless Entry, Sportuitlaat, Head-Up display, Meridian audio, Sportstoelen, Memory seats, Stoelverwarming en verkoeling, Stoelverwarming achter, Stuurwielverwarming, Carbon afwerking interieur, Alcantara hemelbekleding, Sfeerverlichting, Mini koelkast, 360* camera, Adaptieve Cruise Control, Lane assist en parkeerassistent.
- De Range Rover is volledig dealer onderhouden bij Land Rover Terlouw.
- De Range Rover is recent voorzien van nieuwe voor- en achterbanden.
- De Range Rover heeft recent bij 84.000km een grote onderhoudsbeurt gehad.
De Range Rover wordt geleverd met documentatie, reserve sleutel en 1 jaar garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!