Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged
€ 31.950,-
Bouwjaar | 05-01-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.905 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-592-HR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 371 kW (505 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.905 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-592-HR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 371 kW (505 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Merkens Premium Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 37 |
Postcode | 6744 WG |
Plaats | Ederveen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25343907 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.merkenspremiumcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 193 x 178 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.520 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 3.125 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 348 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik in de stad: 21,8 l/100km (1 op 4,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal
Zeer mooie en kloppende Land Rover Range Rover Sport 5.0 Supercharged.
Onderhoudshistorie en boeken aanwezig, deze auto heeft tot 2020 in Zwitserland gereden.
Geweldige auto om mee te rijden met zijn 510PK Sterke 5.0 V8 motor in combinatie met de 6 traps volautomaat.
Dit betreft een zeer rijk uitgevoerde Range Rover Sport met de fijnste motor die verkrijgbaar is. Wat een rijbeleving geeft deze auto met zijn hoge comfort maar met het vermogen en de snelheid van een supercar.
De Range Rover Sport kwam in 2005 op de markt en was van begin af aan een gigantisch succes. De vormgeving van deze luxe sportieve SUV is een onmiskenbaar Range Rover model en geliefd bij velen. De vierkante stoere lijnen maken deze auto een iconische auto. De auto is tijdloos en zal dat altijd blijven.
Zeer complete optielijst.
Deze auto heeft net een nieuwe APK en is een professionele polijstbeurt ondergaan.
Een jaar terug is er groot onderhoud aan de auto gedaan waarbij onder andere de distributiekettingen vervangen zijn.
Wij hebben deze auto voorzien nog voorzien van een onderhoudsbeurt zodat hij volledig rijklaar is.
Bel gerust voor meer informatie of een bezichtiging.
Wij zijn van maandag tot en met zaterdag telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 21:00.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!