Land Rover Range Rover Sport P550e Autobiography PHEV | Org NL | BTW | 23 | Charente Grey
€ 154.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-388-KL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 403 kW (549 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P550e Autobiography PHEV | Org NL | BTW | 23 | Charente Grey
€ 154.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-388-KL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 403 kW (549 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Berens B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Elspeterweg 71E |
Postcode | 3888 MT |
Plaats | Uddel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46179580 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoberens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 404 kW (549 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 300 kW (408 PK)
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 114 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/40 R23
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 205 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.710 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 32 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW
Accu snelladen: Combined Charging System
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 27,894736842105 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 493 - € 561 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Ons doel is 100% tevreden klanten en dat realiseren we samen door helder en eerlijk met elkaar te communiceren. Auto Berens is een bij de Bovag aangesloten autobedrijf. Indien gewenst kunt u de auto bij ons kopen met garantie- en/of onderhoudspakketten. Voor meer info kunt u gerust contact met ons opnemen via info@autoberens.nl of 0646179580 (niet op zondag). Neem een kijkje op onze website: www.autoberens.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!