Bouwjaar | 29-03-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 338.961 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 85-NX-TL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.988 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 338.961 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 85-NX-TL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.988 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Terborg Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJsselweg 20 |
Postcode | 7061 XX |
Plaats | Terborg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54347259 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.terborgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 173 x 142 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus IS | Neus voor techniek
De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- moderne techniek
Min
- onhandige bediening infotainment
- geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay
Conclusie
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.
De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.