Bouwjaar | 06-11-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.500 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | P-416-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.969 cc |
Vermogen | 350 kW (477 pk) |
€ 149.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-11-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.500 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | P-416-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.969 cc |
Vermogen | 350 kW (477 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Kormelink BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Den Sliem 91 |
Postcode | 7141 JG |
Plaats | Groenlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 465868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kormelink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 21
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 477 x 192 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.010 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 2.450 kg
Interieur
Interieurkleur: Leer
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 275 g/km
Energielabel: G
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 11 l/100km (1 op 9,1)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Kormelink Pakket: De auto word voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt, volledig gepoetst, Toyota pechhulp, nieuwe APK en volledige garantie.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Inmiddels weet iedereen dat de lat bij Lexus altijd hoog wordt gelegd. Voor de LC Coupé leidde dit al tot diverse design-awards. En toen kwam de vrijwel onmogelijke volgende opdracht. Creëer op basis van het LC-platform de mooiste open auto ter wereld. Maar wel met behoud van het hoge niveau van rijplezier, comfort en veiligheid. En zie hier het resultaat; de prachtige Lexus LC Convertible. Deze LC500 cabrio is van de eerste eigenaar, schadevrij verleden en dealer onderhouden. Door ons geselecteerd en klaar voor jaren rijplezier. Vraag bij ons verkoopteam naar een vrijblijvende offerte. Toyota Kormelink al meer dan 40 jaar officieel Toyota dealer voor personenauto, 4x4 en bedrijfswagens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus LC Convertible | Mooier dan de mooiste
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar wat Autozine betreft is de Lexus LC de mooiste auto die er op dit moment te koop is. Nu komt Lexus echter met de LC Cabrio. Om deze cabriolet nog exclusiever te maken is een 5.0 liter V8 motor bovendien standaard. Is de Lexus LC Convertible mooier dan de mooiste?
De Lexus LC Convertible is een grote cabriolet met V8 die bedoeld is om in rust en luxe te toeren. Ondanks het enorme motorvermogen is dit geen sportwagen. Ouderwets hoog verbruik.
Plus
- geslaagde vormgeving
- bevoorrecht gevoel
- uitstekende kwaliteit cabrio-kap
Min
- zeer hoog verbruik
- geluid audiosysteem vervliegt met open dak
- elektronica merkbaar verouderd
Conclusie
De Lexus LC is een droomauto en wordt daarom niet met het verstand, maar met het gevoel gekozen. Mooi of lelijk is geheel subjectief. En of de ongeblazen 5.0 liter V8 een voor- of een nadeel is, is eveneens puur persoonlijk.
Een eindoordeel is daarom lastig te geven. Het belangrijkste is daarom om het karakter te omschrijven. De Lexus LC is een typisch Japanse auto met een extravagante vormgeving en een warm, uitnodigend interieur. De Japanse fabrikant is terughoudend met de implementatie van vooruitstrevende techniek en dat is voor ene persoon een pluspunt en voor de ander een gemis. Ongeacht de gekozen aandrijving is de Lexus LC geen sportwagen, maar een auto die zich vooral leent voor ontspannen toeren. Met de cabriolet is die ervaring intenser dan met de coupé omdat meer van de auto én de omgeving kan worden genoten.