Lexus LS 400

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-01-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 312.520 km
Deuren 4
Kenteken XL-RN-89 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.969 cc
Vermogen 208 kW (283 pk)

Algemeen

Bouwjaar 02-01-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 312.520 km
Deuren 4
Kenteken XL-RN-89 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.969 cc
Vermogen 208 kW (283 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Terborg Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres IJsselweg 20
Postcode 7061 XX
Plaats Terborg
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54347259 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.terborgautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 183 x 144 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.755 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 2.245 kg
Max. trekgewicht: 2.050 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 292 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik in de stad: 17,4 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,2 l/100km (1 op 10,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus LS | Pure verwennerij

In Japan is perfectie de norm, daarna is er ruimte voor verbetering. Een inmiddels klassiek schoolvoorbeeld van die denkwijze is de Lexus LS. In de regel biedt dit topmodel van het chique Japanse merk de laatste stand van de techniek, de fijnste materialen en maximaal comfort. De LS geeft zelfs een goed beeld van de toekomstige modellen van Lexus. Welke lekkernijen heeft de vijfde generatie van de Lexus LS te bieden?

Autotest | Lexus LS Pure verwennerij

De 5e generatie van de Lexus LS legt de nadruk niet op geavanceerde techniek, maar op design en gastvrijheid. De LS rijdt goed, maar verwent vooral degene die zich laat rijden.

Plus

  • overtuigt met uniek gevoel van gastvrijheid
  • prima rijeigenschappen
  • complete uitrusting, geen lange optielijst zoals bij de concurrentie

Min

  • infotainment-systeem nu al verouderd
  • motorgeluid te nadrukkelijk aanwezig
  • geen Internet-verbinding

Conclusie

De nieuwe Lexus LS is niet zozeer een opvolger, maar meer een variant op de voorgaande generaties. Niet langer wordt de Lexus LS gekenmerkt door vooruitstrevende techniek. In plaats daarvan gaat de auto slechts met zijn tijd mee, terwijl de LS op sommige punten zelfs ronduit conservatief is. De nieuwe LS zet vooral in op de presentatie en gastvrijheid, zoals alleen Japanners dat kunnen.

Of dit een goede of slechte ontwikkeling is, hangt af van de gebruiker. De chauffeur heeft minder baat bij de nieuwe insteek. De LS rijdt goed, maar staat niet langer op eenzame hoogte omdat andere merken een inhaalslag hebben gemaakt terwijl Lexus slechts bestaande technieken heeft doorontwikkeld.

Voor wie zich laat rijden, is de nieuwe insteek juist geweldig nieuws. Bij een limousine gaat het om luxe en verwennerij en dat is in overvloed aanwezig. Bovendien zorgt de Japanse stijl met warme materialen en organische vormen ervoor dat Lexus zich nadrukkelijk onderscheidt van de Europese concurrenten. Het doel van de makers van de LS was om zoveel comfort te bieden, dat de inzittenden beginnen met ontspannen zodra ze in de auto stappen en nog voor thuiskomst geheel zijn uitgerust. Daarin slaagt de nieuwe Lexus LS met vlag en wimpel.

Deel deze advertentie