Bouwjaar | 06-06-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.000 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | J-440-GG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-06-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.000 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | J-440-GG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seventh auto's |
Contactpersoon | Arno Huberts |
Adres | Copernicusstraat 19 |
Postcode | 6604 CR |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18166088 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.caterham.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ze gaan zeldzaam worden, De productie is gestopt en alle zijn verkocht, dus verbaas je niet dat ze volgend jaar nog duurder worden.
Dit is het laatste gefacelifte model dat in de zomer 2017 kwam, andere pookmechaniek, andere luchtinlaat voor, andere verlichting achter +++
Een zeer complete prachtige Elise, veel extra's. Altijd fabrieks onderhouden, omdat de eerste eigenaar indirect voor de fabriek werkte en daar slechts een paar km vandaan woonde. laatste service en recall Juli 2020. was bij v.d. Kooij in NL Nieuwe banden pas 350 KM gereden.
Heeft bijna alle denkbare opties.
Prijs is inclusief BTW, naar het buitenland kan de auto ook ex. BTW en BPM verkocht worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lotus Elise | De tweede de beste
"Als iets niet kapot is, repareer het dan niet", luidt het gezegde. Toch nam Lotus het risico en vernieuwde onlangs haar grootste succesnummer. De vorige Lotus Elise was welhaast de perfecte sportwagen, met een puur ongecompliceerd karakter en een bescheiden uitstraling. Nu is de Elise met de computer herontworpen. Daarbij is goed naar de klanten geluisterd en is de auto precies op de gevraagde punten verbeterd terwijl het karakter is gebleven.
De 2e generatie van de Lotus Elise is wederom een sportwagen in zijn puurste vorm. De Elise haalt zijn kracht niet uit brute paardenkrachten, maar uit een lichtgewicht bouw en een subliem onderstel.
Plus
- heel veel race-plezier
- zeer communicatief
- gedurfde vormgeving
Min
- cabriogevoel niet compleet
- veel bijgeluiden
- lastig schakelen met koude motor
Conclusie
Lotus heeft een groot risico genomen door een prima verkopende en presterende sportwagen radicaal onder handen te nemen. Gelukkig is ook de tweede generatie van de Lotus Elise een sportwagen in zijn puurste vorm. Als het om zuiver en ongecompliceerd rijplezier gaat, is Lotus er in geslaagd de perfectie te perfectioneren.
Het uiterlijk past nu beter bij de prestaties, de auto is een fractie functioneler geworden, de afwerking beduidend beter en het concept beantwoordt nog beter aan de wensen van de Lotus-koper. De Lotus Elise II geeft nog steeds een onovertroffen gevoel van wendbaarheid, lenigheid en snelheid en geeft daarmee alle andere sportwagens letterlijk en figuurlijk het nakijken.