Bouwjaar | 18-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.429 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-RLK-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 9.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.429 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-RLK-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Huisman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Johannes Bosboomstraat 23 |
Postcode | 7312 LM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29521254 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicehuisman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 930 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Bent u opzoek naar een betrouwbare Mazda 3 uit 2011 , dan bent u bij ons aan het juiste adres. Autoservice Huisman staat bekend om zijn kwaliteit en betrouwbare voertuigen, zoals ook deze sportieve Mazda 3 GT-M line. Goed onderhouden, de auto rijdt hierdoor ontzettend goed en comfortabel. Het betreft een Mazda met tal van luxe opties, 17'' lichtmetalen velgen, elektrische ramen, parkeersensoren achter. Naast tal van opties rijdt en schakelt de auto Perfect.
Heeft u interesse in deze rijk uitgeruste hollandse Mazda?
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Inruil is mogelijk, neem gerust contact op
* wij plaatsen onze auto's middels een occasion manager platform, Optielijsten worden automatisch ingevuld*
* wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten of OPTIE fouten in de tekst!*
* neem contact met ons op voor de exacte uitvoering!*
* reservering alleen mogelijk na aanbetaling*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.