Mazda 3 2.0 DiSi GT-L 5Drs. 2e Eig. MOOIE uitvoering, VOL EXTRA'S ... Navigatie, Cruise, Audio, Tel, Stoelverwarming, enz...

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.031 km
Deuren 5
Kenteken 78-LTV-7 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 111 kW (151 pk)

Mazda 3 2.0 DiSi GT-L 5Drs. 2e Eig. MOOIE uitvoering, VOL EXTRA'S ... Navigatie, Cruise, Audio, Tel, Stoelverwarming, enz...


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.031 km
Deuren 5
Kenteken 78-LTV-7 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 111 kW (151 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam V.O.F. van Steenbergen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langesteeg 31a
Postcode 6721 NB
Plaats Bennekom
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 419189 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autofirst-vansteenbergen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2009 - dec 2010

Technische informatie
Koppel: 192 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 206 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

BIJZONDERE uitvoering met de 2.0 DiSi motor met 150Pk ..

VERSTANDIGE KEUZE .. zeer BETROUWBAAR .. RIJDT bovengemiddeld FIJN .. STUURT als een scheermes .. Communicatieve uitgebalanceerde auto

NL auto .. 2e Eigenaar (ruim 11 jaar in bezit gehad) Nap teller rapport .. voelbaar en zichtbaar .. een VERZORGDE auto

FRAAI en SPORTIEF model .. deze orginele 2.0 DiSi GT-L uitvoering

PROBLEEMLOOS .. BETAALBAAR .. en ZORGELOOS   autorijden .. met de KWALITEIT van MAZDA

RIJDT heerlijk UITGEBALANCEERD .. Fijne schakeling .. Fijne stoelen .. Je rijdt er zo lekker makkelijk mee weg

NIET  in  GEROOKT --- GEEN HUISDIEREN

SCHITTERENDE kleur .... ZWART metallic  ... met de Bumpers ... de Spiegels .. de Handgrepen .. en de Achterspoiler ... OOK in  deze fantastische  kleur

BLAUW zonwerend glas

FRAAIE orginele 17 inch Lichtmetalen SPORTWIELEN .. met goede banden. .. voor 60% achter Nieuw

SPORTIEF interieur met leuke matgrijze accenten .. met o.a lijsten en handgrepen

ZELFS de orginele vloermatten nog in de auto

5 DEURS .. NAVIGATIE Full Map .. CLIMATE ontrol AIRCO L+R afzonderlijk instelbaar .. CRUISE Control .. Audio met CD en MP3 .. Comfortabele stoelen met verwarming .. Bestuurdersstoel met Hoogte en Lende verstelling .. Stuurbekrachtiging .. Lederen multifunctioneel Stuur met bediening Cruise, Audio, Boordcomputer en met Hoogte en diepte verstelling .. 4 Electrische Ramen met lock .. Spiegels electrisch verstelbaar .. Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening .. Achterspoiler .. Dimlichten automatisch .. ABS  .. ASR .. ESP .. Electronische remkracht verdeler .. 8 Airbags .. PDC achter .. Afneembare Trekhaak geremd 1000Kg ongeremd 550Kg .. 17inch lichtmetalen Sportwielen .. enz.

HELDERE  Koplampen .. met  HOOGTE  verstelling

MISTLAMPEN voor

MAZDA 3  ... 2.0 DiSi GT-L ... 5 Deurs Hatchback ... 111 KW ... 151PK

Bj... 29 -- 06 -- 2010

APK...  04 -- 2025 ... voor aflevering ALSMEDE een onderhoudsbeurt

AANTOONBAAR en gegarandeerd ... 119.031 Km  gereden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen

Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?

Autotest | Mazda 3 Vernieuwen zonder veranderen

De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • grote, sterke en relatief zuinige motoren
  • geslaagde vormgeving

Min

  • onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
  • matige (been)ruimte achterin
  • testauto niet vrij van storingen

Conclusie

Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.

Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.

Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.

Deel deze advertentie