Mazda 3 2.0 SkyActiv-G 122 Comfort met Bose

€ 8.450,-

Bouwjaar 28-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.395 km
Deuren 5
Kenteken ZL-395-N Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Mazda 3 2.0 SkyActiv-G 122 Comfort met Bose


€ 8.450,-

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.395 km
Deuren 5
Kenteken ZL-395-N Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Elburg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Robbertsmatenstraat 24
Postcode 8081 HL
Plaats Elburg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)525 - 682235 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoelburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - jan 2021

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 90 kW (122 PK)
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 51 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Mooie en zeer goed onderhouden auto met lichte voorschade zie fotos, Deze auto is rijdbaar , Geen schade aan chassis , Bel voor meer info*

= Bedrijfsinformatie =

Inruil mogelijk.
Reserveren is niet mogelijk. Minimale aanbetaling is 20% van het aankoopbedrag.
Bij alle advertenties en aangeboden voertuigen zijn prijs-, schrijf- en tekstfouten voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen

Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?

Autotest | Mazda 3 Vernieuwen zonder veranderen

De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • grote, sterke en relatief zuinige motoren
  • geslaagde vormgeving

Min

  • onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
  • matige (been)ruimte achterin
  • testauto niet vrij van storingen

Conclusie

Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.

Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.

Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.

Deel deze advertentie