Bouwjaar | 18-08-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.083 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PP-277-K Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 15.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-08-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.083 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PP-277-K Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Budding Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Essenerweg 80 |
Postcode | 3774 CD |
Plaats | Kootwijkerbroek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 443143 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.buddingautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2016 - dec 2019
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket 1 (€ 295): Nieuwe Apk Keuring. Voertuig check. Alle vloeistoffen op peil. Wassen en uitzuigen.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Afleverpakket 2 (€ 795): Nieuwe apk keuring. Olie service incl filter. Luchtfilter element vervangen Vloeistoffen check. Voertuig Check. Wassen en uitzuigen. 3 maanden garantie op draaiende delen motor/versnellingsbak
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Afleverpakket 3 (€ 1.295): Nieuwe Apk keuring. Service beurt naar behoefte. Voertuig check. Airco service. Poetsen binnen en buiten zijde. 6 Maanden Garantie. Meerprijs 6/8/12cil of 4x4 €495,-
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Afleverpakket 4 (€ 1.995): Nieuwe Apk keuring. Service beurt naar behoefte. Voertuig check. Airco service. Poetsen binnen en buiten zijde. 12 Maanden Bovag Garantie. Meerprijs 6/8/12cil of 4x4 €495,-
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Mazda 3. Het is een auto uit 2017. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Mazda 3 prima parkeersensoren die u een handje helpen. A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.