Bouwjaar | 23-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-294-NF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-294-NF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ton Wilbrink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Moestuin 1 |
Postcode | 7325 GD |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5403202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tonwilbrink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Deze Mazda 3 komt uit 2021, werd geleverd van 01-01-2019 tot 31-01-2021 en kostte toen € 29,277.-. Deze personenauto staat op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (123 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
Dit voertuig heeft een continu vermogen van .
De personenauto heeft een topsnelheid van 197 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5.10 liter per 100 km en hij weegt 1249 kg. De wegenbelasting bedraagt € 165.- per kwartaal.
Bent u geïnteresseerd in deze occasion? Neem contact met ons op!
Wij zijn een officieel BOVAG autobedrijf. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte auto's. Ook voor onderhoud, diagnose, reparatie en schadeherstel staan wij voor u klaar. In onze moderne werkplaats zijn wij voorzien van de nieuwste diagnoseapparatuur en gereedschappen. Wij zijn tevens ook Bosch Workshop partner. Bij ons kunt u ook terecht voor AIXAM brommobielen. Wij zijn de enige AIXAM-dealer in de omgeving Apeldoorn.
U kunt uw huidige auto of brommobiel ook bij ons inruilen.
Kom vrijblijvend langs voor een proefrit of informatie.
Wij zien u graag aan ons adres:
Autobedrijf Ton Wilbrink
De Moestuin 1
7325 GD Apeldoorn
055-5403202 / 06-51308744
tonwilbrink@solcon.nl
= Bedrijfsinformatie =
Vanwege de Covid-19 maatregelen kunt u contact met ons opnemen voor een passende afspraak, of wij komen graag bij u!
Voor meer informatie, neem telefonisch contact met ons op. Tel: 055-5403202 mobiel 06-51308744
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.