Bouwjaar | 04-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.223 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 63-JJD-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 108 kW (147 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.223 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 63-JJD-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 108 kW (147 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | STM Auto's |
Contactpersoon | Andre Hoegen |
Adres | Engweg 23a |
Postcode | 3882 AJ |
Plaats | Putten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30365610 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stmautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2008 - mei 2010
Technische informatie
Koppel: 184 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Onderhoudsboeken en 2 Sleutels aanwezig
Zeer nette Mazda
Volgende beurt nodig bij 188000 Kilometer
N.A.P
= Bedrijfsinformatie =
BEZICHTIGING ALLEEN OP AFSPRAAK, WIJ ZIJN NIET ALTIJD AANWEZIG!
OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, GRAAG EVEN BELLEN VOOR DAT U VERTREKT.
VOOR MEER INFORMATIE KUNT U CONTACT OPNEMEN MET ANDRE, tel: 06-30365610
ADRES: ENGWEG 23A 3882 AJ PUTTEN
VOOR MEER FOTO'S ZIE ONZE WEBSITE WWW.STMAUTOS.NL
OP ZONDAG ZIJN WIJ GESLOTEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.