Bouwjaar | 01-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.962 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JR-678-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 16.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.962 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JR-678-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Hatebo B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bredevoortsestraatweg 129 |
Postcode | 7121 MJ |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 477938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 54213805 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hatebo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Wauw wat is dit een geweldig mooi uitgevoerde CX3 van Mazda! Hij is voorzien van talloze mooie fabrieksopties als bv. adaptive Cruise, Climate Control, Camera Adaptive Cruise control, Leder, Bose Sound, Brake en Lane assist, Keyless entry, trekhaak etc. De vorige eigenaar is er super zuinig op geweest en dat is goed te zien! Deze NL auto is dealeronderhouden bij de Enschede'se Mazda dealer waarvan alle info aanwezig is! Deze auto wordt u rijklaar aangeboden inclusief nieuwe APK. Wilt U meer service als bv. onderhoudsbeurt, Bovag garantie en 12 maand mobiliteits service? Dan kunt U kiezen voor ons Service Plus Pakket voor slechts ? 725,00!! TIJDELIJK GEHEEL GRATIS !!!! Deze auto is met zorg online geplaatst maar controleer aub voor aankoop de juistheid van zaken die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.