Mazda CX-3 2.0 120 GT-M Navi Leder HEUD Camera Bose ADCR Topstaat

€ 16.900,-

Bouwjaar 01-05-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.962 km
Deuren 5
Kenteken JR-678-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 120 GT-M Navi Leder HEUD Camera Bose ADCR Topstaat


€ 16.900,-

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.962 km
Deuren 5
Kenteken JR-678-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Hatebo B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bredevoortsestraatweg 129
Postcode 7121 MJ
Plaats Aalten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 477938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 54213805 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hatebo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Wauw wat is dit een geweldig mooi uitgevoerde CX3 van Mazda! Hij is voorzien van talloze mooie fabrieksopties als bv. adaptive Cruise, Climate Control, Camera Adaptive Cruise control, Leder, Bose Sound, Brake en Lane assist, Keyless entry, trekhaak etc. De vorige eigenaar is er super zuinig op geweest en dat is goed te zien! Deze NL auto is dealeronderhouden bij de Enschede'se Mazda dealer waarvan alle info aanwezig is! Deze auto wordt u rijklaar aangeboden inclusief nieuwe APK. Wilt U meer service als bv. onderhoudsbeurt, Bovag garantie en 12 maand mobiliteits service? Dan kunt U kiezen voor ons Service Plus Pakket voor slechts ? 725,00!! TIJDELIJK GEHEEL GRATIS !!!! Deze auto is met zorg online geplaatst maar controleer aub voor aankoop de juistheid van zaken die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie