Bouwjaar | 26-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.295 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-766-K Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 17.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.295 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-766-K Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Lengte: 428 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieurkleur: Wit/zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,2 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Afleverpakket Zilver (zonder meerprijs): 12 maanden Bovag garantie, geldige APK, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften, RDW-leges, halfvol brandstof en poetsen in en exterieur.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden)
Mooie en goed onderhouden Mazda CX3 in luxe GT-M uitvoering met off-white lederpakket.
Als GT-M is deze auto onder andere standaard voorzien van adaptieve cruisecontrol, MZD Connect met radio/ navigatie/ USB/ Bluetooth, LED dimverlichting, LED dagrijverlichting, elektrische ramen voor en achter, stoelverwarming voor, automatische airco, head-up display met projectie van belangrijkste rij-informatie, etc.
De auto is tevens voorzien van het optionele 'off white' lederpakket,waarmee de stoelen zijn bekleed met gebroken wit leder en antraciet alcantara op de zitvlakken.
Deze CX3 is tevens voorzien van een trekhaak met vaste kogel en 13-polige stekkerdoos.
Deze Mazda CX3 is door Autobedrijf Nico Bruggink nieuw verkocht en geheel onderhouden.
De gehele onderhoudsgeschiedenis is op aanvraag ter inzage beschikbaar.
De auto heeft op 14-03-2023 de laatste onderhoudsbeurt gehad bij een kilometerstand van 75963km.
De auto staat op goede all-seasonbanden met 5-5-7-7mm profiel.
Voor deze auto vragen we een bijdrage van €650 in de kosten rijklaar maken.
Hiervoor krijgt de auto een uitgebreide inspectie, 12 maanden Bovag garantie, wordt deze van binnen en buiten gepoetst en halfvol brandstof getankt.
Deze kosten zijn nog niet in de vraagprijs verwerkt.
Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.
Onze auto's worden zo zorgvuldig mogelijk geadverteerd. Fouten zijn echter nooit uitgesloten, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.