Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 SkyLease GT Leer Cruise Stoelv Keyless

€ 21.950,-

Bouwjaar 18-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 33.465 km
Deuren 5
Kenteken X-981-SX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 SkyLease GT Leer Cruise Stoelv Keyless


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 33.465 km
Deuren 5
Kenteken X-981-SX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stinissen Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slakweg 45
Postcode 7011 EW
Plaats Gaanderen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11703593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stinissen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022

Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.192 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.727 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Premium (€ 395 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe apk
- Airco controleren
- Auto wassen en poetsen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie; Nieuwe APK

Alle technologie in de Mazda CX-3 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar komt uit 2018. Op de teller van deze auto staat slechts 33465 kilometer. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Het full map navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Deze auto is voorzien van sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-3 samen. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.

Dit is een meeneemprijs, dus geen bijkomende kosten!

Inruil na overleg mogelijk.

Bel gerust voor een afspraak of kijk even bij onze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie