Bouwjaar | 16-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.455 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RP-569-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 23.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.455 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RP-569-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Eickhof B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Kayersdijk 153 |
Postcode | 7332 AR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5212809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 34866529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eickhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2015 - apr 2018
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 44 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.795 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Bij het ontwerpen van de Mazda CX-3 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze CX-3 is van het bouwjaar 2018. Voor de aandrijving van deze SUV zorgen een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. En o ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! Stoelverwarming maakt deel uit van de rijke uitrusting van deze auto. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. Ook full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry horen tot de voorzieningen op deze auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-3 samen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voorkomen is deze auto uitgerust met vermoeidheidsherkenning. Verder is deze auto uitgerust met head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.