Bouwjaar | 06-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.957 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-821-RN Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.957 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-821-RN Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Roy Car BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 18 |
Postcode | 7005 AG |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Website | www.roycar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Gewichten
Ledig gewicht: 1.795 kg
GVW: 1.795 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Comfort en een gevoel van luxe: dat geeft de heerlijke stoelverwarming. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, led-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Muziek luisteren wordt genieten met het high performance audiosysteem. Natuurlijk is het systeem ook voorzien van: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Deze slimme auto regelt veel uit zichzelf. De regensensor registreert neerslag en zet de ruitenwissers aan. Onderweg zorgt de adaptive cruise control voor de juiste snelheid en afstand. De automatisch inschakelbare verlichting activeert de verlichting als het donker wordt. Inparkeren wordt een fluitje van een cent met behulp van de parkeersensoren achter. De uitrusting van deze auto is met head-up display, sportstuur met schakelpaddels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen.
Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
Automobielbedrijf ROYCAR B.V. heeft al jaren regionale bekendheid om zijn uitstekende kwaliteit en ruime keuze in elke prijs klasse
De getoonde prijs is inclusief tenaamstelling, vrijwaren van de inruilauto, reinigen interieur/exterieur, afleverbeurt en APK. Optioneel kun
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.