Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 GT-M 4WD | Navigatie | Lederen bekleding |Trekhaak | 4x4 | 18'' | Airconditioning | Headup display |

€ 19.950,-

Bouwjaar 06-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.957 km
Deuren 5
Kenteken K-821-RN Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 GT-M 4WD | Navigatie | Lederen bekleding |Trekhaak | 4x4 | 18'' | Airconditioning | Headup display |


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 06-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.957 km
Deuren 5
Kenteken K-821-RN Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Roy Car BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Havenstraat 18
Postcode 7005 AG
Plaats Doetinchem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Website www.roycar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 195 km/u

Gewichten
Ledig gewicht: 1.795 kg
GVW: 1.795 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Comfort en een gevoel van luxe: dat geeft de heerlijke stoelverwarming. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, led-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Muziek luisteren wordt genieten met het high performance audiosysteem. Natuurlijk is het systeem ook voorzien van: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Deze slimme auto regelt veel uit zichzelf. De regensensor registreert neerslag en zet de ruitenwissers aan. Onderweg zorgt de adaptive cruise control voor de juiste snelheid en afstand. De automatisch inschakelbare verlichting activeert de verlichting als het donker wordt. Inparkeren wordt een fluitje van een cent met behulp van de parkeersensoren achter. De uitrusting van deze auto is met head-up display, sportstuur met schakelpaddels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen.

Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.

Automobielbedrijf ROYCAR B.V. heeft al jaren regionale bekendheid om zijn uitstekende kwaliteit en ruime keuze in elke prijs klasse
De getoonde prijs is inclusief tenaamstelling, vrijwaren van de inruilauto, reinigen interieur/exterieur, afleverbeurt en APK. Optioneel kun

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie